FAQ
Algemene vragen
Bekijk hier een aantal antwoorden op algemene vragen
Ik zie het merk Two Rooms op mijn pakket staan, wat is dat?
Two Rooms is ons prachtige Home & Bath kwaliteitsmerk, hier zijn wij erg trots op. Wij verkopen ook andere merken, oa het Londense kwaliteitsmerk Buster and Punch, Brauer kranen en het italiaanse merk Zucchetti Kos.
Jazeker dit is mogelijk. Oa te gebruiken voor het toilet, kranen, bad, doucheset, wasbak en badkranen. De materialen moeten vastzitten aan je huis en mogen niet verhuisbaar zijn.
Onze lopende acties en de bijbehorende kortingscodes ervaar je als eerste en vaak exclusief, als je ons via Social media volgt of bijvoorbeeld voor de nieuwsbrief hebt ingeschreven.
Nee, helaas moet de kortingscode direct bij de bestelling ingevoerd of – in het geval van een telefonische bestelling – vermeld worden. Na plaatsing van de bestelling is dit uit technische redenen helaas niet meer mogelijk.
Moet ik de producten laten installeren door een loodgieter?
Wij raden u sterk aan om een erkende installateur te raadplegen voor de installatie van uw aangekochte producten. Indien u het laat doen door een niet-erkende loodgieter dan kan het zijn dat u geen aanspraak meer maakt op de garantie en eventueel op uw inboedelverzekering.
Two Rooms - Home & Bath is niet aansprakelijk voor (gevolg) schade die voorkomt uit lekkage die voorkomen had kunnen worden door correcte installatie of handelen tijdens installatie en controle van het geleverde product. Indien het product defect is bij levering, sluit dan altijd de hoofdkraan en neem dan direct contact op voor levering van een vervangend product. Demonteer het product niet zelf. Onderneem ook altijd direct actie samen met de installateur om verdere schade te voorkomen.
Wij raden altijd aan de producten te laten installeren door een erkend vakman. Zij zullen altijd zorgdragen voor een correcte installatie.
Verzending & Retour
Hieronder staan enkele veelgestelde vragen over verzenden, retourneren en ruilen
De levertijd van een product staat altijd vermeld op de productpagina.Deze is doorgaans 1 tot 3 dagen. De artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen supersnel bezorgd worden. Daarnaast kan het voorkomen dat de levertijd van een product langer is, als deze bijvoorbeeld nog geleverd moet worden in ons magazijn door de fabrikant. Wij brengen u dan op de hoogte van de langere levertijd. We kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor het vervolg van een langere levertijd. De levertijd is daarnaast afhankelijk van wie je bestelling bezorgt DHL of PostNL.
Staat je bestelling weergegeven in je account? Dan is je bestelling goed gelukt. Wij sturen altijd enkele minuten na het plaatsen van je bestelling een ontvangstbewijs naar jouw e-mailadres. Geen mail ontvangen? Check je spambox. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Je kunt de order volgen via de knop in de order bevestiging email. Als je een account hebt aangemaakt vind je daar de bestelgeschiedenis vind je de verwachte verzenddatum, dat is de meest actuele informatie die we voor je hebben
Nadat je een order hebt geplaatst versturen we je de factuur altijd per e-mail. De factuur kan je vinden in de order bevestiging mail onder de download factuur knop.
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling op tijd geleverd wordt. In enkele gevallen pakt het helaas niet uit zoals we zouden willen. Wanneer je bestelling niet is geleverd op het verwachte bezorg moment, kun je een aantal zaken controleren:
- Heb je een PostNL Track & Trace code ontvangen in de verzendbevestiging?
- Controleer dan via deze link of de leveringstijd mogelijk is verschoven.
- Controleer of het bezorgadres dat je hebt ingevuld wel klopt.Kijk in je brievenbus of je een ‘niet-thuis bericht’ hebt ontvangen. Het kan namelijk voorkomen dat de bezorger langs is geweest op een moment dat je niet thuis was.
Mocht het hierna nog steeds niet duidelijk zijn wanneer je bestelling bezorgd wordt, neem dan contact op.
Als het artikel bij levering niet in perfecte staat is, neem dan binnen 2-3 dagen contact op met onze klantenservice. We vragen je daarbij om foto’s van het beschadigde product door te sturen en je bestelnummer en postcode te vermelden
Als u van gedachten bent veranderd of als het artikel niet voldoet aan uw wensen dan kunt u het item retourneren*. Om dit te doen, kunt u contact opnemen via het formulier.
‘Tijdens de zichttermijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij/Zij zal het product slechts in die mate uitpakken en niet gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Als hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren.
*Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Product info
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over onze producten
De garantie dekt geen extern gebruik omdat de coatings onder veel zwaardere omstandigheden en UV-licht worden blootgesteld. Maar de structurele integriteit van de kraan zou echter prima moeten functioneren. De algmene garantie is niet geldig indien de producten buiten worden toegepast.
Ja, stuur ons een e-mail via service @tworooms.nl om navraag te doen.
Aangezien we regelmatig nieuwe producten ontwerpen en introduceren, kunnen onze fotoshoots met onze producten met de verschillende afwerkingen er anders uit zien. In sommige gevallen gebruiken we digitale afbeeldingen van producten, foto's van studio's met verschillende belichting, waardoor sommige producten er anders uitzien kleur dan een ander.
De producten van Two Rooms zijn afgewerkt in PVD, een zeer sterke Physical Vapour Deposition-coating.
De PVD coating bouwt zich op en hecht zich aan het oppervlak, waardoor een extreem zuivere en hoogwaardige afwerking ontstaat. De PVD coating is verkrijgbaar in verschillende kleuren.
PVD is ook milieuvriendelijker dan traditionele coatingprocessen omdat er tijdens het proces geen afvalproducten vrijkomen.
Two Rooms-producten zijn trots Nederlands ontworpen en de componenten die in onze producten gaan, zijn afkomstig van toonaangevende Europese bedrijven; voornamelijk in Spanje, Portugal en Duitsland. Ook vindt er productie plaats in Australië.
We behouden altijd zicht op lokale processen en hebben personeel in dienst om toezicht te houden op de kwaliteitscontrole in alle stadia.